Program Tai chi

Program cvičení Yang Tai Chi Chuan

Zahájení tréninku Tai chi

  • postoj Wu Chi uvolnění
  • 2 – 3 min

Procvičení cviků

  • zjemňující cvičení, které zlepšují funkčnost jednotlivých částí našeho těla a učí principy Tai chi
  • uvolnění, protažení svalů, šlach a kostí
  • 20 – 25 minut

Výuka nové části sestavy Tai chi

  • v prvním pořadí se učí základní takzvaná Dlouhá forma Tai Chi – introduction form
  • po zvládnutí první úrovně dlouhé formy Tai chi následuje 2, 3 , 4 a další úrovně Taichi
  • cca 25 minut

Tui Shou

  • cvičí se zpravidla ve dvojicích
  • partneři ve dvojicích se střídají v prováděných cvicích
  • cvičící se učí využití sestavy Tai chi pro sebeobranu 
  • cvičení ve dvojicích vede k lepšímu pochopení jednotlivých pozic sestavy Tai chi
  • cvičením přispívá  rychlejšímů zvládnutí sestavy a celého systému Tai chi  
  • 5 – 10 minut

Závěr tréninku Tai chi

  • zodpovězení dotazů
  • zopakování, procvičení nové látky
  • 2 – 3 minuty

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


*